Help

Registreren

Indien u gebruik wilt maken van Onze Dorpstafel, dient u zich te registeren.

U klikt op de knop ‘Registreren’ bovenin de website. Vervolgens kiest u ‘ik ben een bewoner’ en vult u de formulier in. Druk dan ‘Registreren’ als inwoner in. U ontvangt dan automatisch een mail in uw mailbox. U dient dan op de link in de mail te drukken waarmee u uw registratie bevestigd. Pas dan bent u geregistreerd en kan u met uw opgegeven inloggegevens inloggen.

Lukt het u niet? Neem dan met Onze Dorpstafel contact op via de mail of telefonisch: 073-5515432.

 

Inloggen

U krijgt van het systeem een foutmelding bij het inloggen. Betreft het een foutmelding over je wachtwoord? Check of de capslock toets misschien aanstaat. Mocht je jouw wachtwoord vergeten zijn, dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen via deze pagina. Klik op 'Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuwe aan'. Je ontvangt een e-mail van ons en daarmee kun je zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

 

Reageren op een vraag of aanbod

Als je al geregistreerd bent, kunt u het beste eerst inloggen. Dan kun je direct reageren op alle berichten die op de site staan. Na het inloggen klik je op de advertentie van uw keuze. U krijgt vervolgens het hele kaartje te zien en om te reageren typt u onder “Wilt u op deze advertentie reageren? In de witte kader in. Vervolgens klikt u op “Plaats uw reactie”.

Zowel u als diegene die de advertentie geplaatst heeft krijgt automatisch een e-mail met uw reactie. Via de mail kan iemand vervolgens reageren. U ontvangt daarvoor automatisch een mail in uw mailbox met een link naar de website. Onder de menu “Welkom …” staat het submenu “Mijn Reacties”. Daar staan al uw reacties op advertenties en ook de reacties van de advertentiehouders.  

 

Ik kan niet zien of mijn bericht is verstuurd

Er verschijnt altijd een melding als jouw bericht is verstuurd.  Bovendien ontvang  je automatisch een mail in je mailbox. Mocht je toch twijfelen? Neem dan even contact op met Onze Dorpstafel via de mail of telefonisch: 073-5515432

 

Hoe kan ik mijn bericht bijwerken?

Heb je zelf jouw bericht aangemaakt op de site en wil je iets wijzigen? Ga dan naar het menu “Welkom …” vervolgens naar het submenu “Mijn Advertenties”Daar zie je een overzicht van al jouw berichten staan. Onder elk bericht staan actie-buttons. Druk op ‘bewerken’ en pas je advertentie aan. Sla deze vervolgens op.  Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met Onze Dorpstafel.

 

Ik krijg nog steeds reacties op mijn bericht maar ik heb al een afspraak met iemand gemaakt 

Jouw vraag of blijft deze 4 weken actief, in deze periode kun je reacties blijven ontvangen.
Indien u een afspraak met iemand heeft kunnen maken, dient u via ‘Welkom….’/ ‘Mijn advertenties’ onder desbetreffende advertentie de button ‘Match gevonden’ te klikken. Uw advertentie krijgt dan een label ‘Geslaagd’. Er kunnen vervolgens geen reacties meer binnen komen. U advertentie blijft nog wel zichtbaar met het label ‘Geslaagd’

 

De website werkt niet?

Mocht er iets niet goed werken op de website, laat het Onze Dorpstafel weten, zodat het zo snel mogelijk kan worden opgelost. Dat kan het snelste per e-mail en het liefst met een beschrijving erbij waar het probleem is ontstaan: mail  Onze Dorpstafel.

 

Namens een ander een advertentie plaatsen
Uiteraard kunt u ook voor iemand anders een vraag stellen of een aanbod plaatsen. U heeft dan twee opties.

  1. U logt in met uw eigen e-mailadres en wachtwoord en maakt voor u zelf een persoonlijk account aan. Wanneer u een advertentie plaatst voor iemand anders kunt u dit bij de advertentie opgeven. U vinkt dan onderaan in het formulier ‘Ik plaats deze advertentie voor iemand anders ’ aan. Vervolgens vult u de gegevens in van de persoon waar u de advertentie voor plaatst. Onder ‘Mijn Advertenties’ ziet u onder de advertentie met de naam van desbetreffende persoon de reacties op de advertenties staan. Wanneer er een reactie komt op vraag en aanbod van de deelnemer, ontvangt u hiervan bericht in uw persoonlijke mailbox.
  2. U kunt voor die ander ook een apart emailaccount (bijvoorbeeld een gmail of hotmail account) aanmaken. Let op: het emailadres dat u gebruikt kan niet hetzelfde zijn als een al eerder bij Onze Dorpstafel geregistreerd emailadres.